Σάββατο 19 Μαρτίου 2011

Σύντομα μαζί μας...


Καταρχήν να ευχαριστήσω όλους εσάς που αγκαλιάσατε την προσπάθεια αυτή που κάνω για να μοιραστώ μαζί σας μία από τις μεγαλύτερες χαρές που έχω, το να μαγειρεύω!!!
Ιδιαιτέρως ευχαριστώ το Σοφάκι μου(ilmiosogno), την ανιψιά μου την Μαριάνθη που επιμελείται και το food styling αυτών που μαγειρέυει, καθώς και τον φίλο μου τον Παναγιώτη από την μακρινή και όμορφη Κύπρο για τις υπέροχες συνταγές και την προσφορά του στο blog.
Σας επιφυλλάσω πολλές πολλές εκπλήξεις ακόμη μέσα από αυτό το Blog και ευελπιστώ να γίνουμε ακόμη περισσότεροι και δημιουργικότεροι...
Σύντομα θα έχουμε και τον Chef Ηλία Μπαλατσό κοντά μας, για να μοιράζεται με όλους εμάς την ''Συνταγή του Μήνα''.
Με το καλό και σύντομα θα μπεί και το Αννούλι στην παρέα μας! Ανοιχτή πρόσκληση έχει και η Μαρία για να βάζει και αυτή το λιθαράκι της, με τις πεντανόστιμες ιταλοσικελιανές της συνταγές για pasta
Σας υπερευχαριστώ και πάλι από καρδιάς και να υπενθυμίσω ότι είναι ευπρόσδεκτος οποιοσδήποτε θελήσει να μπέι στην παρέα μας!!!
Τα φιλιά μου...
Ειρήνη

2 σχόλια:

  1. Ευχαριστουμε για την φιλοξενεια σου και για την ανταλαγη ιδεων !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να είσαι καλά Σοφάκι μου....η χαρά είναι όλη δική μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή